کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

رنت کار در کیش

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ب.ظ

بخش 6 اقدامات در مورد منازل ، عوامل مؤثر یا سرقت

ماده 26 اقدامات در مورد وقایع پرونده یافت می شود

در صورتی که راننده یا راننده هرگونه تغییر در هنجار یا خراب شدن وسیله نقلیه اجاره را در زمان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای تشخیص دهد ، اجاره دهنده یا راننده به سرعت فعالیت را خاتمه می دهد و با شرکت تماس می گیرد و همزمان دستورالعمل ها را رعایت می کند. توسط شرکت

ماده 27 اقدامات در مورد حوادث

اگر وسایل نقلیه اجاره ای در طول استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای با هر نوع مشکلی درگیر شده باشد ، اجاره دهنده یا راننده به سرعت فعالیت را متوقف کرده و تخمین های لازم را با توجه به قوانین و دستورالعمل ها در نظر می گیرند که آیا این حادثه بدجنس نیست و یا خیر ، و علاوه بر این اقدامات همراه را انجام دهید:

(1) بلافاصله درمورد شرایط عدم سوء استفاده به شرکت گزارش دهید و از دستورالعمل های ذکر شده توسط شرکت رعایت کنید.

(2) اگر وسایل اجاره ای وابسته به دستورالعمل هایی باشد که توسط شرکت طبق ماده 27.1 (1) آورده شده است ثابت شود ، چنین تعمیراتی در شرکت یا دفتر تعمیراتی که از طرف شرکت تعیین شده است انجام می شود ، مگر اینکه شرکت قبول کند. یک چیز دیگر.

(3) با شرکت و آژانس بیمه ای که شرکت با آنها در معاینه اشتباه شرکت کرده است همکاری کنید و بلافاصله سوابق حیاتی و موارد دیگر را ارسال کنید.

(4) در صورت تسویه حساب و یا سازگاری با طرف مقابل در مورد سوء استفاده ، رضایت قبلی شرکت را بدست آورید.

2. علی رغم انجام اقدامات مندرج در ماده 27.1 ، اجاره دهنده یا راننده با سوء رفتار برخورد کرده و موضوع را در مورد وظیفه خود توضیح می دهند.

3- شرکت با راهنمایی در مورد درمان بیماری از راننده یا راننده سازگار خواهد بود و از راننده یا راننده در درک کردن قصور کمک می کند.

4- برای بررسی شرایطی که در آن شرایط ناگواری اتفاق افتاده است ، شرکت شرایطی را ضبط می کند ، به عنوان مثال نوسان یا ترمز غیر منتظره در اتومبیل هایی اجاره ماشین در کیش که وسایل ضبط تصادف اتومبیل در آن معرفی شده است.

5- شرکت تخمین می زند ، به عنوان مثال ، تأیید سوابق مندرج در ماده 27.4 را در مورد شانس خالی بودن از نظر حیاتی ، تأیید می کند.

ماده 28 اقدامات در مورد سرقت

در صورت گرفته شدن وسیله نقلیه اجاره یا در هر صورت در زمان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای ، راننده یا راننده اقدامات همراه را انجام می دهند.

اجاره ماشین تو کیش

(1) فوراً به نزدیکترین پلیس گزارش دهید.

(2) فوراً شرکت را از شرط خسارت آگاه سازید و مواردی از این دست را رعایت کنید و به دستورالعمل های ذکر شده توسط شرکت رعایت کنید.

(3) با شرکت و آژانس بیمه ای که شرکت با آنها در معامله سرقت و مضرات مختلف به توافق رسیده اند همکاری کنید و بلافاصله سوابق ضروری و موارد دیگر را ارسال کنید.

ماده 29 خاتمه قرارداد اجاره به دلیل عدم استفاده از وسیله نقلیه اجاره

اگر اجاره دهنده یا راننده نتوانند به دلیل خرابی ، خرابکاری ، سرقت و یا دلایل دیگری از استفاده از وسیله نقلیه اجاره استفاده کنند (از این پس به "خرابی ، و غیره" اشاره می شود) در زمان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای ، قرارداد اجاره به پایان می رسد.

2. در صورت ماده 29.1 ، اجاره دهنده مخارج مربوط به طبقه بندی ، تعمیر و غیره را از وسیله نقلیه اجاره تحمل می کند و شرکت دیگر به اجاره اجاره مبلغ اجاره نامه بر نمی گردد. در هر حال ، با توجه به دلایل مندرج در مواد 29.3 یا 29.5 ، این مسئله هیچ تأثیر قابل توجهی نخواهد داشت.

3. در صورت بروز نقص و موارد دیگر از طریق ناهنجاری های موجود در وسیله نقلیه اجاره ای که قبل از انتقال آن به اجاره دهنده وجود داشته باشد ، توافقنامه اجاره نامه دیگر به حساب می آید که اجرا شده است و ممکن است اجاره دهنده با وسیله نقلیه جایگزین از شرکت مبله شود. . ماده 5.2 در مورد حالتهای اجاره وسیله نقلیه جایگزین ، mutatis mutandis اعمال خواهد شد.

4- درصورتیکه به اجاره دهنده ماده 29.3 ماده اجاره دهنده داده نشود ، شرکت مبلغی را که اجاره آن به طور کامل دریافت شده باشد به اجاره دهنده بازگرداند. اگر شرکت نتواند وسیله نقلیه جایگزین بدهد ، معادل آن اعمال می شود.

5- درصورتیکه خرابی و مواردی از این دست به دلایلی نباشد که از اجاره دهنده ، راننده یا شرکت قابل استنباط نباشند ، شرکت دوباره به اجاره دهنده باز می گردد و بقیه تساوی هزینه اجاره را در نتیجه کسر قسمت دریافت می کنید. هزینه اجاره که مربوط به دوره از ابتدای اجاره تا پایان قرارداد اجاره است.

6. گذشته از اقدامات پیش بینی شده در حال حاضر ، اجاره دهنده هیچگونه پرونده دیگری در مورد شرکت در مورد مضرات یا بدبختی های ناشی از عدم دسترسی به وسیله نقلیه اجاره ای ایجاد نمی کند. با این وجود ، اگر شرکت عمداً یا بی دقتی باعث خرابی و غیره شود ، این ترتیب بی اعتبار خواهد بود.

قسمت 7 جبران خسارت و غرامت

ماده 30 غرامت و غرامت کسب و کار

اگر راننده یا راننده در زمان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای به شخص دیگری یا شرکت آسیب برساند ، اجاره دهنده در معرض خطر قرار دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی