کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

نباید های اجاره ماشین در کیش

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ب.ظ

10 کارهایی که نباید در هنگام کرایه ماشین انجام دهید

لیزینگ وسیله نقلیه یک قطعه معمولی از تجربه حرکت است که می خواهید این روش را واضح و واضح بیان کنید - اما با یک روش یا روش دیگر قطعاً اینگونه نیست. تعداد زیادی از کاشفان مطمئن نیستند که چگونه یک وسیله نقلیه را بدون اینکه مرتکب خطای اساسی شوند ، اجاره دهند. آیا من باید حفاظت اضافی بخرم؟ آیا نباید درمورد پرداخت سوخت سوخت خودرو چیزی گفت؟ من حکایات شیطنت آمیز راجع به ادعاهای آسیب های جعلی می شنوم. آیا توصیه می شود استرس داشته باشم؟ هیچ کس در آنجا نیست که وسیله نقلیه را با من بررسی کند. این درست است؟ آیا می توانم به یک کشور دیگر سقوط کنم؟ آیا به همه موارد اضافی که آنها در کانتر اجاره به من پیشنهاد می دهند نیاز دارم؟ این سؤالات اساساً هر زمان که شخصی وسیله نقلیه را اجاره کند ، مطرح می شود. یک بار دیگر ، هر چیزی غیر از واضح است.

در بین هر یک از گزینه های شما ، مواردی وجود دارد که شما مجبور نیستید یا حتی نباید انجام دهید ، هنگام اجاره وسیله نقلیه. موارد زیر 10 مورد از آنها را نشان می دهد.

پیش پرداخت بنزین

اجاره ماشین تو کیش باید حتما به نکات آن توجه کرد.

هزینه های پیش پرداخت گاز به درخواست اشتیاق مستقیم در هنگام سفر و همچنین نگرانی در مورد تأخیر در پرواز ، مانند ساعت های اضافه شده به گشت و گذار در ترمینال هوا ، خطر بیشتری را برای نشان دادن دیرتر از زمان بارگذاری اضافه می کند. از آنجا که امنیت ترمینال هوا زمان قابل توجهی به این رویه اضافه کرده است ، سازمان های کرایه ای فکر کرده اند که گزینه های جدیدی برای سوخت گیری وسایل نقلیه باشند و در محل کار اجاره بها فروش سختی را می دهند.

به جز اگر کاملاً مطمئن باشید ، مخزن را نتوانید دوباره بازیابی کنید ، یا یک پرواز سبک قبل از اولین پرواز داشته باشید که باعث می شود ارزش پول شما نیازی به سوخت گیری خود نباشد ، تسلیم این یکی نشوید. در واقع ، حتی انتخاب مکانی که سازمان شما را صرفاً برای سوختی که واقعاً از آن استفاده می کنید ، محکوم می کند به زعم مهربانی در مهربانی دفتر اجاره به این دلیل که هزینه اجاره آنها برای سوخت گیری وسیله نقلیه شما تقریباً بیشتر از هزینه انجام آن بدون کمک شخص دیگری است. .

برای ضرب و شتم رپ در این مورد ، مرتکب خطای زیر نشوید:

غافل از اینکه در مکانی برای سوخت گیری در راه بازگشت خود از راه خود استفاده کنید

بهترین زمان برای کشف یک نقطه برای سوخت گیری وسیله نقلیه خود پس از دریافت آن است. همانطور که می خواهید از محل ترمینال هوایی یا دفتر اجاره به بیرون بروید ، ایستگاه های خدمات محله را رعایت کنید و ترتیب دهید تا به بازترین یا بهترین ارزیابی آنها از آنها به سمت پایان اجاره خود بازگردید. مناطق اطراف ترمینال های هوایی می توانند گیج کننده و جدید باشند ، بنابراین ترجیح می دهید با جستجوی یک ایستگاه خدمتی به محض نزدیک شدن زمان پرواز خود رانندگی نکنید. هنگامی که عجله ندارید ، این مسئله را روشن کنید.

رنت کار


خرید بیمه ، شماره شماره 1: بیمه اتومبیل شخصی شما را تحت پوشش قرار می دهد

قبل از تحمل این مورد در احترام به چهره ، باید تأکید کرد که رویکردهای محافظت در برابر حادثه می تواند بسیار تغییر کند ، بنابراین شما باید با ارائه دهنده خالص ایمنی خود مستقیماً بررسی کنید. به شرط اینکه مبنای ورود مشروط به آن را داشته باشید ، ممکن است شمول وسایل نقلیه اجاره ای را محروم کند - هرچند به احتمال زیاد شما آنچه را که سازمان ها از آن استفاده می کنند "ورود کامل" باشد ، به احتمال زیاد به هر میزان در کشور مبدأ شما انجام می دهد. . برای کشف با ضامن خود تماس بگیرید یا از طریق ایمیل برای آنها ایمیل کنید.

وقتی کار تمام شد ، دستورالعمل کلی این است که شمول شما برای وسیله نقلیه اصلی خود به وسیله وسیله نقلیه اجاره ای شما برسد ، با توجه به اینکه اجاره به عنوان وسیله تعویض زیر نظر مشاهده می شود. بنابراین ، به شرط خاموش بودن ماشین کاملاً درگیر ، استراتژی شما نیز به شما امکان ورود کاملی برای وسیله نقلیه اجاره را خواهد داد.

بیشتر تمهیدات بدون توجه به اینکه وسیله نقلیه اجاره ای "برتر" یا مهمتر از وسیله نقلیه شخصی شما باشد ، شما را تحت پوشش قرار می دهد ، بنابراین در صورت دریافت طراحی مجدد یا اجاره وسیله نقلیه بسیار بهبود یافته ، نیازی به استرس ندارید. شما در خانه محافظت می کنید.

با این وجود توجه داشته باشید که یک اشتباه در یک وسیله نقلیه اجاره ای مرتباً در صورت نیاز به ایجاد پرونده بدون داشتن استراتژی محافظت از دیگران ، نرخ شما را بالا می برد.

مرتبط: اسرار اجاره اتومبیل ما شرط می بندم شما نمی دانید

خرید بیمه ، دلیل شماره 2: کارت اعتباری شما مابقی را پوشش می دهد

تقریباً مطمئناً ویزا شما چیزی را برای محافظت از وسیله نقلیه شخصی شما پوشش نمی دهد. در بعضی مواقع درج کارت شارژ در همان کلاس یا بالاتر از حفاظت از برخورد شما قرار دارد. انتظار می رود در سایر موارد از حمایت کمکی برای گسترش هرگونه پوشش تصادف شما کمک کند.

بدیهی است ، شما باید با استفاده از آن کارت ، اجاره وسیله نقلیه خود را پرداخت کنید. داشتن کارت شارژ در حال عبور ، هیچ گونه امنیتی به شما نمی دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی