کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۶
ارديبهشت

شروط و شرایط عمومی ششم MXXO

احکام

اول: منظور از این قرارداد این است که LEESSOR با پرداخت قیمت اجاره تعیین شده در جلوی این قرارداد ، استفاده شخصی و موقت از وسیله نقلیه مندرج در جلوی این قرارداد را به LESSEE اعطا می کند.

SECOND: LEESSOR LESSEE را که نام او در جلوی این قرارداد نشان داده شده است ، اجاره وسیله نقلیه این قرارداد را که در شرایط عادی مکانیکی و بدنه ثبت شده در موجودی مربوطه است ، اجاره می دهد با متر مسافت پیموده شده و در شرایط عادی استفاده ، با لوازم جانبی کامل آن ، طرفین توافق دارند که وسیله نقلیه اجاره ای صرفاً و منحصراً برای حمل و نقل THE LESSEE و همراهان آن استفاده شود و ممکن است فقط توسط THE LESSEE یا توسط راننده یا راننده هایی که وی تعیین و مجاز می کند ، اداره شود. سخنرانی که در جلوی قرارداد ذکر شده است ، LANDING موظف است مانع از استفاده شخص دیگری از وسیله نقلیه اجاره ای شود. به همین ترتیب ، لس به جز نقص های پنهان ، رضایت خود را از وسیله نقلیه مرجع دریافت می کند و متعهد می شود که در پایان فسخ قرارداد و قیمت های بازار ، لوازم جانبی مفقود شده یا قطعات وسیله نقلیه ای را که وی دریافت می کند ، به سخنرانی بپردازد. زمان تحویل همان

سوم: مدت اجباری این اجاره در قسمت جلوی آن مشخص شده است و هرگز توسط هیچ یک از طرفین ، بدون خواست طرفین ، در یک اجاره نامه جدید تمدید نخواهد شد.

چهارم: خصوصیات ، شرایط ، قطعات یدکی و اسناد عمومی وسیله نقلیه ای که LESSOR در این عمل به LESSEE تحویل می دهد ، در موجودی تفصیلی جلوی این قرارداد که جزء لاینفک این سند است ، شرح داده شده است.

پنجم: لیسانس اجاره نامه خودرو را همانطور که ​​در جلوی آن مقرر شده است ، از طریق کارت بانک یا هر نوع پرداخت دیگری که توسط لسرسور پذیرفته شده است ، در مکانی که قرارداد منعقد کرده است ، پرداخت می کند. قیمت کل اجاره نامه با در نظر گرفتن هزینه اجاره روزانه یا مسافت پیموده شده ، طبق آنچه توسط طرفین در جلوی قرارداد به توافق رسیده اند محاسبه می شود و به موجب آن ، از لحظه امضای این قرارداد ایجاد می شود. LEESSE ، از این لحظه ، در اختیار داشتن کامل وسیله نقلیه است و تا روزی که وی آن را دریافت می کند ، در عوض ، رضایت خود را ، سخنران است.



ششم: لسسه موافقت می کند وسیله نقلیه اجاره ای را تنها با سایش و پارگی استفاده طبیعی و متوسط ​​، دقیقاً در تاریخ و زمان توافق شده ، به آدرس سخنرانی که در آن بازده توافق شده است ، برگردانده ، همانطور که در آن توافق شده است. مخالف این قرارداد است. به گونه ای که وسیله نقلیه به دلیل استفاده در شرایط عادی دچار خراب شدن بیشتر نشود. اگر وسیله نقلیه در جایی که در این قرارداد ذکر شده است ، LESSEE بازگردانده نشود ، مجوز سخنران را دریافت کرده و در هر صورت ، مبلغ اجاره نامه را مطابق با مدت زمان لازم برای انتقال آن می پردازد. وسیله نقلیه به آدرس THE LESSOR که در آن وسیله نقلیه تحویل داده شده است ، به علاوه هزینه های قابل اثبات ناشی از انتقال مذکور ، در هر صورت ، نرخ از پیش تعیین شده در جلوی این قرارداد اعمال می شود.

SEVENTH: در صورتی که سخنران مجبور به انجام هرگونه اقدام قانونی ، برای پرداخت سود مزایایی که از طرف LESSEE شده است ، یا به دست آوردن بازپرداخت وسیله نقلیه را از نظر قانونی مناسب بدست آورند ، خود استاد می تواند تصمیم بگیرد که مراحل را دنبال کند مندرج در مواد 443 ، بخش چهارم ، 449 ، 451 و 452 قانون آیین دادرسی مدنی برای مکزیکو سیتی و همخوان در شهرهای مختلف و ایالت های مکزیک ، به منظور دستیابی به روش اجرایی ، پرداخت مزایای ذکر شده در بالا و یا بازگرداندن وسیله نقلیه یا با روال مربوطه علیه LESSEE ، در دادرسی کیفری ، در صورت نگهداری یا دفع نامناسب وسیله نقلیه اجاره ای.

هشتم: لسیسه برای تضمین اجرای وفادار و دقیق هر یک از تعهدات خود ، به مبلغی که در جلوی این قرارداد ذکر شده است ، به دفاتر سخنران تحویل می دهد. سخنران رسید سپرده مذکور را صادر می کند که حداقل نام یا نام تجاری آن ، تاریخ ، میزان واریز ، نام و امضاء شخص دریافت کننده آن را صادر می کند و به عنوان اثبات خدمت می کند ، به طوری که پس از اتمام آن اجاره مربوطه ، این سپرده در صورت وجود بازپرداخت یا به عنوان پرداخت مانده استفاده می شود. LEESSEE صریحاً به سخنران اجازه می دهد که قبل از این واریز تمام یا بخشی از واریز را داشته باشد

۱۶
ارديبهشت

نود: وسیله نقلیه اجاره ای ممکن است محدودیت قلمرو جمهوری مکزیک را ترک نکند ، بدون رضایت قبلی که کتبی ، در صورت کاربرد ، LESSOR ، در صورت عدم رعایت مقررات این بند ، مجاز باشد. ، برای به دست آوردن وسایل نقلیه فوراً ، در شرایط و شرایطی که در آن قرار دارد ، این دلیل خاتمه این قرارداد است ، بنابراین LESSEE مسئولیت هزینه های ایجاد شده برای بازیابی وسیله نقلیه را بر عهده خواهد داشت.

دهم: آنها تعهدات LESSEE و در صورت لزوم رانندگان مجاز از LESSOR هستند.

1. وسایل نقلیه اجاره ای را تحت مجوز راننده مربوطه ، که توسط مجاری قانونی و توسط مؤسسات مؤسسه اعطا شده ، با رعایت قوانین و مقررات مربوط به ترافیک فدرال ، ایالتی یا محلی رانندگی کنید.

۲- وسایل نقلیه را هنگام مسمومیت یا تحت تأثیر مواد مخدر رانندگی نکنید.

۳- از وسایل نقلیه برای سود استفاده نکنید و یا آن را زیر بغل بگیرید.

4- از وسیله نقلیه برای یدک کشیدن تریلرها استفاده نکنید ، مگر اینکه مجوز کتبی صریح از طرف لسان دریافت شود.

5- از نظر مقاومت و ظرفیت طبیعی خودرو را بیش از حد بار نکنید.

6. بطور دوره ای ، منطقی ، سطح روغن موتور ، سطح آب رادیاتور را بررسی کنید و فشار هوای تایر خودرو را بررسی کنید.

7. وسیله نقلیه را قفل نگه دارید ، از وسیله نقلیه در مکان بسته محافظت کنید و هنگام پارک کردن ، نظارت را کنترل کنید.

8- عدم شرکت در وسیله نقلیه ، مستقیم یا غیرمستقیم ، در مسابقات یا تستهای ایمنی ، استقامت یا سرعت.

9- وسیله نقلیه را در نقض و یا جاده های آسفالت نشده رانندگی نکنید ، در صورت لزوم برای خسارت وارده به آن پاسخ دهید.

10- مواد منفجره یا اشتعال پذیر ، مواد مخدر یا مواد مخدر یا هر ماده ممنوعه / غیرقانونی را در داخل وسیله نقلیه رانندگی نکنید ، حتی در صورتی که چنین حمل و نقل طبق ضوابط قانونی انجام شده باشد.

11- مبلغ جریمه هایی را که به دلیل نقض مقررات راهنمایی و رانندگی یا هرگونه مقررات دیگر تعیین شده است ، پرداخت کنید تا بتوانید توسط لرسور جمع آوری این عوارض را همزمان با پرداخت مبلغ اجاره بها پرداخت کنید. مزایای مربوطه و سایر موارد یا بعداً

12- بدون داشتن مجوز از لسسور ، هیچ گونه تعمیراتی در وسیله نقلیه انجام ندهید و باید بلافاصله با شماره تلفن زیر ، شماره تلفن را از مکزیک ، 01 800 830 1010 ، فوراً به آن اطلاع دهید.

13. به طور کلی ، از استفاده وسیله نقلیه به روشی متفاوت یا برای اهداف دیگری غیر از مقررات مندرج در این قرارداد ، استفاده نکنید و مسئولیت تصرف آن را بر عهده داشته باشید.

منتخب: مطبوعات طبق مقررات قانونی پاسخ می دهند برای:

1.- خسارت به اشخاص ثالث موجود در ملک شما یا در شخص شما ناشی از وسیله نقلیه.

2- آسیب به افراد یا چیزهایی که درون وسیله نقلیه حرکت می کنند.

3- آسیب به وسیله نقلیه در زمانی که در اختیار فیزیکی یا قانونی LESSEE قرار دارد.

۱۵
ارديبهشت

برنامه اضطراری بیماری - برای مشتریان بین المللی که به ایالات متحده مراجعه می کنند ، محافظت پزشکی در برابر بیماری های غیر منتظره ارائه می دهد ایالات متحده

هزینه اضافی ملی: این مالیاتی است که آژانس اجاره ای هرتز مالیات ها و هزینه هایی را که توسط مقامات مربوطه دریافت می شود بازیابی می کند. معمولاً با نام آن حوزه قضایی نشان داده می شود.

محدودیت سنی: هزینه اضافی برای رانندگان زیر سن تعیین شده (طبق شرایط و ضوابط).

بیمه حوادث و تأثیرات شخصی (PAE): از کلیه افراد حاضر در اتومبیل در برابر هزینه تصادفات ، خسارت و از بین رفتن اموال در هنگام اجاره محافظت می کند.

بیمه حوادث شخصی (PAI): محافظت پزشکی و مرگ را برای همه افراد در اتومبیل ارائه می دهد.

سرویس سوخت گیری: قیمت سرویس سوخت گیری خودرو (مستقل از هزینه سوخت) است.

پوشش فوق العاده خسارت و یا خسارت: با توجه به شرایط و ضوابط ، میزان خسارت و زیان فوق العاده پوشش می تواند در صورت بروز خسارت یا سرقت در اتومبیل اجاره ای ، مازاد را از بین ببرد یا از بین ببرد. فقط در صورت خریداری LDW موجود است.

مکمل نرخ دولت دولت: برای اجاره اتومبیل از دولت ایالات متحده است. در ایالات متحده آمریکا برای هر اجاره روزانه 5 دلار هزینه اداری (GARS / GA) 5 دلار تعیین می شود. شرکت های کرایه اتومبیل این هزینه را مستقیم یا غیرمستقیم برای مشتریان دولتی شارژ می کنند.

هزینه بازپرداخت ثبت نام وسیله نقلیه (VLCR): این نرخ مقدار متناسب ثبت و ثبت وسیله نقلیه و همچنین هزینه های مربوط به کرایه را بازیابی می کند.

مالیات فرودگاه: هنگام جمع آوری وسیله نقلیه از فرودگاه ، هزینه ای اجباری است.

نرخ اجاره: نرخ پایه برای اجاره وسیله نقلیه است. این شارژ در هر روز ، هفته یا ماه (در بعضی از مکان ها نیز می تواند در ساعت باشد). شامل هزینه یا مالیات نمی شود.

نرخ بازپرداخت تسهیلات و فرودگاهی: برخی فرودگاه ها شرکت های کرایه اتومبیل را برای هر معامله ای که توسط مشتری انجام می شود ، متهم می کنند. هنگامی که مقامات فرودگاه این هزینه را اعمال می کنند ، شرکت های کرایه ای که در فرودگاه فعالیت می کنند ، معمولاً این هزینه اضافی را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای مشتریان شارژ می کنند.

نرخ بازپرداخت هتل امتیاز (HCFR) - نرخی است که در آن شرکت کرایه اجاره برای هزینه های اعطایی که برای هر اجاره به هتل پرداخت می شود ، پرداخت می شود. نرخ بازیابی امتیاز: این نرخی است که با آن شرکت اجاره ای هزینه های امتیاز دریافتی به هر اپراتور دیگری به غیر از فرودگاه و هتل را پرداخت می کند.

نرخ کاهش حق رای (ERF): فقط در استرالیا و نیوزیلند قابل استفاده است. این یک برنامه حفاظت است که باعث می شود هزینه خسارت وارد شده به خودروی موجود در فرانشیز در هنگام اجاره ، کاهش یابد. شرایط بستگی به دسته خودرو و سن راننده آن دارد. شبیه به پوشش خسارت یا ضرر (LDW) است.

مالیات بر انرژی: به منظور جبران هزینه های انرژی مربوط به فعالیت های تجاری ، مالیات جداگانه انرژی برای همه مشتریان در هر مکانی اعمال می شود. در طی مراحل رزرو کلیه نرخهای اعمال شده برای اجاره خود را در بخش نرخ ها بررسی کنید.

نرخ بین شهری: هزینه بازگشت وسیله نقلیه به مکانی غیر از نوع اولیه یا مورد مشخص شده در قرارداد اجاره.

مالیات ریلی: هنگام جمع آوری وسیله نقلیه از ایستگاه قطار ، هزینه اجباری است.

نرخ مبادله بازده - مشتریانی که اجاره خود را پس از یک دوره تعطیل تمدید کرده و یا محل تحویل را تغییر می دهند باید مبلغ اسمی را پرداخت کنند.

هزینه راننده جوان - به طور معمول ، مشتریان زیر 25 سال باید این هزینه را بپردازند ، که بسته به سن فرد ، کلاس ماشین و محل اجاره آن متفاوت است. محدودیت کلاس خودرو و شرایط و ضوابط اضافی اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر شرایط اجاره را بررسی کنید. برخی از حسابهای شرکت مستثنی هستند.

هزینه یک طرفه: قیمتی است که برای بازگشت خودرو به مکانی متفاوت از محل وانت در نظر گرفته شده است.

مالیات گردشگری: برخی از شرکت های کرایه اتومبیل در برخی موارد مجبور هستند ماهانه هزینه ای را برای درآمد حاصل از فرودگاه ها یا هتل ها به کمیسیون های گردشگری ایالتی پرداخت کنند. هدف از این نرخ بازپرداخت آن هزینه های اجاره است.

هزینه های بازگشت دیرهنگام: هزینه هایی که برای تحویل وسیله نقلیه پس از آنچه که اکنون توافق شده است ، پرداخت می شود.

۱۵
ارديبهشت

اجاره تجهیزات ویژه: قیمت تجهیزات اجاره ای.

کمک حق بیمه جاده کنار جاده ای در مواقع اضطراری - به شما در کنار جاده کمک می کند ، مانند ترک کلیدهای خود در ماشین یا از دست دادن آنها. از جمله ، در مقابل لاستیکهای صاف یا مشکلات باتری نیز محافظت می کند. بازپرداخت برای وقفه سفر توسط شرکت متفاوت است.

هزینه یا هزینه استفاده از تسهیلات برای مشتری: فرودگاه نیاز دارد که تمام شرکتهای کرایه اتومبیل این هزینه را جمع کنند. مبلغ به دست آمده برای پرداخت تسهیلات اجاره اتومبیل جدید استفاده می شود.

شارژ سوخت: این قیمتی است که در صورت عدم جابجایی وسیله نقلیه با مخزن کامل ، از سوخت مصرف شده استفاده می شود.

هزینه های اضافه شده در طول اجاره: هزینه های ناشی از دوره اجاره در اینجا (شامل هزینه های خدمات ، اضافی ، مالیات یا حق امتیاز) نیست.

هزینه های اولیه: این هزینه های قبول شده یا اضافه شده به اجاره اولیه است.

هزینه خدمات یا مالیات: اینها علاوه بر هزینه های اضافی و خدماتی که برای بازپرداخت دولت های مربوطه ، مسئولین فرودگاه و سایر آژانس های دولتی و حمل و نقل و همچنین هزینه های اضافی جمع آوری می شوند ، مالیات های ملی هستند.

خسارت یا خسارت وارده (LDW): این پوشش اختیاری است و بیمه محسوب نمی شود. گزینه ای است که در صورت سرقت وسایل نقلیه یا آسیب دیده در مدت اجاره ، مشتریان را از مسئولیت های مالی معاف می کند.

پوشش خسارت برخورد (CDW) - قیمت خسارت بیمه شده برای پوشش خسارت برخورد (مطابق با شرایط و ضوابط) در وسیله نقلیه اجاره. یک حق رای دادن ممکن است اعمال شود.

پوشش جلوه های شخصی (PEC): برخی از دارایی های شخصی را پوشش می دهد. مبلغ تحت پوشش بسته به شرکت اجاره متفاوت است.

بازرگانی در پوشش ترانزیت: این حراجی است که به تمام افرادی که برای هزینه های ناشی از تصادفات ، خسارت ها و از بین رفتن وسایل در اتومبیل می روند ، ارائه می شود.

پوشش سرقت (TP): قیمت پوشش سرقت با توجه به شرایط و ضوابط خودرو اجاره ای. حق رای دادن می تواند اعمال شود ، یعنی حداکثر مبلغی که در صورت بروز حادثه باید به آژانس اجاره اتومبیل پرداخت کنید ، که بستگی به آن دارد.

پوشش خسارت جزئی (PDW) - در مورد تعویض بیمه اعمال می شود. شرکت اجاره ای مسئولیت خسارت و یا صدمه به وسیله نقلیه را تا مقدار مازاد بیمه شخصی شما ، تا مبلغ مشخصی که با توجه به شرکت متفاوت است ، نخواهد داشت. این فقط در برخی از مکان ها موجود است.

راننده اضافی: رانندگان غیر از موارد ذکر شده در قرارداد شارژ می شوند. حداکثر چهار راننده اضافی در هر اجاره مجاز است.

قرارداد اجاره: این یک توافق نامه الزام آور قانونی است که جزئیات اجاره نامه را که مشتریان باید با شرکت اجاره امضاء کنند ، شرح می دهد.

مدت اجاره روزانه 24 ساعت است: در صورتی که اجاره به مدت یک هفته یا آخر هفته مطابقت نداشته باشد ، نرخ روزانه اعمال می شود.

ساعات کاری خارج از منزل: قیمت سرویس برای برداشتن وسیله نقلیه در خارج از ساعات اداری شعبه اجاره.

GARS / GA: این یک هزینه مکمل اداری دولت است. این مالیات است که به اتومبیل های اجاره ای دولت در ایالات متحده تحمیل می شود. ایالات متحده

مالیات: مالیات ملی در کل قیمت اجاره است.

LIS: بیمه مسئولیت تکمیلی. ممکن است مبلغ تحت پوشش بیمه متفاوت باشد.

LLDW: شرکت اجاره ای شما را مطابق با شرکت مسئولیت خسارت به وسیله نقلیه تا مبلغ معینی نمی داند. این فقط در برخی از مکان ها موجود است.

ثبت نام و هزینه: هزینه ثبت نام وسیله نقلیه.

گزینه خرید سوخت (FPO): این سوختی است که هنگام اجاره ماشین از قبل خریداری می شود. در صورت انتخاب این گزینه ، سوخت استفاده نشده بازپرداخت نمی شود.

مخزن سوخت گزینه کامل: قیمت گزینه ای است که به شما امکان می دهد سوخت را هنگام جمع آوری وسیله نقلیه پر کنید و آن را با یک مخزن خالی برگردانید.