کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

نرخ اجاره

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۵ ب.ظ

برنامه اضطراری بیماری - برای مشتریان بین المللی که به ایالات متحده مراجعه می کنند ، محافظت پزشکی در برابر بیماری های غیر منتظره ارائه می دهد ایالات متحده

هزینه اضافی ملی: این مالیاتی است که آژانس اجاره ای هرتز مالیات ها و هزینه هایی را که توسط مقامات مربوطه دریافت می شود بازیابی می کند. معمولاً با نام آن حوزه قضایی نشان داده می شود.

محدودیت سنی: هزینه اضافی برای رانندگان زیر سن تعیین شده (طبق شرایط و ضوابط).

بیمه حوادث و تأثیرات شخصی (PAE): از کلیه افراد حاضر در اتومبیل در برابر هزینه تصادفات ، خسارت و از بین رفتن اموال در هنگام اجاره محافظت می کند.

بیمه حوادث شخصی (PAI): محافظت پزشکی و مرگ را برای همه افراد در اتومبیل ارائه می دهد.

سرویس سوخت گیری: قیمت سرویس سوخت گیری خودرو (مستقل از هزینه سوخت) است.

پوشش فوق العاده خسارت و یا خسارت: با توجه به شرایط و ضوابط ، میزان خسارت و زیان فوق العاده پوشش می تواند در صورت بروز خسارت یا سرقت در اتومبیل اجاره ای ، مازاد را از بین ببرد یا از بین ببرد. فقط در صورت خریداری LDW موجود است.

مکمل نرخ دولت دولت: برای اجاره اتومبیل از دولت ایالات متحده است. در ایالات متحده آمریکا برای هر اجاره روزانه 5 دلار هزینه اداری (GARS / GA) 5 دلار تعیین می شود. شرکت های کرایه اتومبیل این هزینه را مستقیم یا غیرمستقیم برای مشتریان دولتی شارژ می کنند.

هزینه بازپرداخت ثبت نام وسیله نقلیه (VLCR): این نرخ مقدار متناسب ثبت و ثبت وسیله نقلیه و همچنین هزینه های مربوط به کرایه را بازیابی می کند.

مالیات فرودگاه: هنگام جمع آوری وسیله نقلیه از فرودگاه ، هزینه ای اجباری است.

نرخ اجاره: نرخ پایه برای اجاره وسیله نقلیه است. این شارژ در هر روز ، هفته یا ماه (در بعضی از مکان ها نیز می تواند در ساعت باشد). شامل هزینه یا مالیات نمی شود.

نرخ بازپرداخت تسهیلات و فرودگاهی: برخی فرودگاه ها شرکت های کرایه اتومبیل را برای هر معامله ای که توسط مشتری انجام می شود ، متهم می کنند. هنگامی که مقامات فرودگاه این هزینه را اعمال می کنند ، شرکت های کرایه ای که در فرودگاه فعالیت می کنند ، معمولاً این هزینه اضافی را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای مشتریان شارژ می کنند.

نرخ بازپرداخت هتل امتیاز (HCFR) - نرخی است که در آن شرکت کرایه اجاره برای هزینه های اعطایی که برای هر اجاره به هتل پرداخت می شود ، پرداخت می شود. نرخ بازیابی امتیاز: این نرخی است که با آن شرکت اجاره ای هزینه های امتیاز دریافتی به هر اپراتور دیگری به غیر از فرودگاه و هتل را پرداخت می کند.

نرخ کاهش حق رای (ERF): فقط در استرالیا و نیوزیلند قابل استفاده است. این یک برنامه حفاظت است که باعث می شود هزینه خسارت وارد شده به خودروی موجود در فرانشیز در هنگام اجاره ، کاهش یابد. شرایط بستگی به دسته خودرو و سن راننده آن دارد. شبیه به پوشش خسارت یا ضرر (LDW) است.

مالیات بر انرژی: به منظور جبران هزینه های انرژی مربوط به فعالیت های تجاری ، مالیات جداگانه انرژی برای همه مشتریان در هر مکانی اعمال می شود. در طی مراحل رزرو کلیه نرخهای اعمال شده برای اجاره خود را در بخش نرخ ها بررسی کنید.

نرخ بین شهری: هزینه بازگشت وسیله نقلیه به مکانی غیر از نوع اولیه یا مورد مشخص شده در قرارداد اجاره.

مالیات ریلی: هنگام جمع آوری وسیله نقلیه از ایستگاه قطار ، هزینه اجباری است.

نرخ مبادله بازده - مشتریانی که اجاره خود را پس از یک دوره تعطیل تمدید کرده و یا محل تحویل را تغییر می دهند باید مبلغ اسمی را پرداخت کنند.

هزینه راننده جوان - به طور معمول ، مشتریان زیر 25 سال باید این هزینه را بپردازند ، که بسته به سن فرد ، کلاس ماشین و محل اجاره آن متفاوت است. محدودیت کلاس خودرو و شرایط و ضوابط اضافی اعمال می شود. برای اطلاعات بیشتر شرایط اجاره را بررسی کنید. برخی از حسابهای شرکت مستثنی هستند.

هزینه یک طرفه: قیمتی است که برای بازگشت خودرو به مکانی متفاوت از محل وانت در نظر گرفته شده است.

مالیات گردشگری: برخی از شرکت های کرایه اتومبیل در برخی موارد مجبور هستند ماهانه هزینه ای را برای درآمد حاصل از فرودگاه ها یا هتل ها به کمیسیون های گردشگری ایالتی پرداخت کنند. هدف از این نرخ بازپرداخت آن هزینه های اجاره است.

هزینه های بازگشت دیرهنگام: هزینه هایی که برای تحویل وسیله نقلیه پس از آنچه که اکنون توافق شده است ، پرداخت می شود.

  • rente kish

نرخ اجاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی