کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

زیر و بم اجاره ماشین تو کیش

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ب.ظ

قسمت 8 خاتمه توافق نامه اجاره

ماده 32 خاتمه موافقت نامه اجاره

به شرطی که راننده یا راننده ، در زمان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای ، این شرایط و مقررات را خدشه دار کند ، یا در صورت سقوط هر یک از موارد مندرج در ماده 9.1 ، شرکت می تواند اجاره را پایان دهد. به هیچ وجه با هیچ اخطاریه یا به روزرسانی موافقت نکنید و سریعاً درخواست کنید که اجاره دهنده یا راننده وسیله نقلیه اجاره ای را بازگرداند. در چنین حالتی ، شرکت هزینه اجاره را برای دوره ای که وسیله نقلیه اجاره از کل هزینه اجاره خارج شده استفاده می کند کسر می کند و هزینه اجاره مانده را به اجاره دهنده باز می گرداند.

2. اجاره دهنده به خاطر مقاله قبلی که ذکر شده است ، کلیه مضرات وارده به شرکت را بازپرداخت می کند.

ماده 33 ابطال نیمه راه

در هر صورت ، در زمان بهره برداری از وسیله نقلیه اجاره ، اجاره دهنده می تواند پس از گرفتن رضایت شرکت و نصب اقساط بار خنثی سازی میانه در ماده 33.2 ، موافقت اجاره را پایان دهد و در این صورت شرکت دوباره به بقیه برابری هزینه اجاره را به دلیل کسر بخشی از هزینه اجاره که مربوط به دوره از ابتدای اجاره تا رسیدن چنین مبلغی است ، به دست می آورند ، مگر اینکه هر یک از ترتیبات تایید شده مستقل اعمال شود.

2. ضمن پایان دادن به قرارداد اجاره مطابق ماده 33.1 ، اجاره دهنده هزینه انتصاب میان مدت را به شرکت پرداخت می کند:

شارژ فسخ Midway = [(نرخ اجاره اولیه مربوط به مدت زمان اجاره کامل) کوتاه (نرخ اجاره اساسی در مقایسه با مدت زمان شروع اجاره تا رسیدن چنین مبلغی)] x نصف

قسمت 9 اطلاعات شخصی

شرکت نوین رنت برترین اجاره ماشین تو کیش حتما به این سایت مراجعه کنید

ماده 34 هدف استفاده از اطلاعات شخصی

این شرکت جدا از شماره مفرد ، اجاره دهنده یا درایور را برای اهداف همراه جمع آوری و استفاده می کند.

(1) برای ایجاد انگیزه در مورد نکات مورد نیاز قانونی به عنوان شرط فعالیت مجوز ، از جمله اینکه محدود به تنظیم اظهارنامه وسیله نقلیه اجاره ای در ساعت اجرای موافقت اجاره نامه نیست ، به عنوان مدیر تجاری مصوب از تجارت لیزینگ وسایل نقلیه مطابق ماده 80.1 قانون حمل و نقل جاده ای.

(2) به دلایل ارائه خودروهای اجاره ای ، استفاده از وسایل نقلیه به کار رفته و موارد مختلفی که از طرف شرکت ارائه می شود ، ارائه ادارات مربوطه و غیره. و مشاوره در خصوص برگزاری مراسم های مختلف ، نبردها و غیره از طریق تکنیک ها ، به عنوان مثال ارسال مواد ویژه ، E- می فرستد ، و موارد دیگر. به راننده یا راننده.

(3) به دلیل تأیید اثبات قابل تشخیص یا غربالگری اجاره یا راننده پس از اجرای توافق نامه اجاره.

(4) به دلیل تکمیل نبرد نظرسنجی با تمرکز بر رانت یا راننده برای طراحی و رشد اقلام جدید و اداری که توسط شرکت ارائه می شود یا رویکردهایی برای ارتقاء وفاداری مصرف کننده فکر می کند.

(5) برای ایجاد انگیزه در جمع آوری و تفکیک داده های فردی (ممانعت از اعداد مفرد) و آماده سازی پایگاه های اطلاعاتی قابل اندازه گیری برای ساختاری که قادر به درک یا نشان دادن شخص نیست.

2. اگر شرکت به معنای بدست آوردن داده های شخصی (ممانعت از مقادیر فردی) اجاره دهنده یا درایور به هر دلیلی باشد که در ماده 34.1 بیان نشده باشد ، اهداف خاص را قبل از زمان تعیین می کند.

ماده 35 رضایت به ثبت و استفاده از اطلاعات شخصی

در صورتی که راننده یا راننده تحت هر یک از موارد همراه واقع شود ، اجاره دهنده یا راننده با داده های فردی (شماره یکه مانع) اجاره یا راننده موافقت می کنند ، از جمله این موارد محدود به نام ، تاریخ تولد ، راننده نیستند. تعداد اجاز being ثبت نام در آرایش کلی اتومبیل های ژاپن اجاره ای برای مدت زمانی که بیش از 7 سال نباشد ، ثبت می شود و از این داده ها برای نمایش در مورد اجرای قراردادهای اجاره ای توسط اتحادیه اجاره اتومبیل کامل ژاپن ، به ویژه در نزدیکی ، استفاده می شود. انجمن های کرایه اتومبیل و سازمان های اجاره خودرو جداگانه چنین انجمن هایی.

(1) در صورت درخواست شرکت ، جریمه نقض تخلف برای توقف غیرقانونی طبق ماده 51.4 (1) قانون ترافیک راه.

(2) در صورتی که کل هزینه های مربوط به پارکینگ غیرقانونی مربوط به ماده 18.5 به شرکت پرداخت نشود.

(3) اگر برطرف شود که عدم بازگشت در ماده 25.1 اتفاق افتاده است.

قسمت 10 MISCELLANEOUS

ماده 36 تنظیم

اگر شرکت به این ضوابط و مقررات تعهد مالی به اجاره دهنده بدهکار باشد ، شرکت می تواند هر وقت این تعهدات مالی را در مقابل تعهدات مربوط به پولی که اجاره دهنده به شرکت بدهکار است ، تنظیم کند.

ماده 37 مالیات بر مصرف

اجاره دهنده با استفاده از این شروط و ضوابط ، مبلغ استفاده از شرکت را می پردازد (با احتساب هزینه استفاده در نزدیکی) که مجبور به مبادله اجاره شده است.

ماده 38 هزینه پیش فرض

اگر اجاره دهنده یا شرکت از انجام تعهدات مالی تحت این شرایط و ضوابط غفلت کند ، اجاره دهنده یا راننده یا شرکت به جمع آوری بعدی مبلغ پیش فرض 14.6٪ در سال پرداخت می کند.

ماده 39 نسخه های ژاپنی و انگلیسی

در صورت عدم تناسب شرایط و ضوابط بین نوع ژاپنی و تفسیر انگلیسی ، فرم ژاپنی برنده خواهد شد.

ماده 40 قوانین فرعی

شرکت ممکن است به طور مستقل استانداردهای کمکی این قوانین و مقررات را تأیید کند ، و چنین قوانین پشتیبان گیری تأثیر مشابهی با این قوانین و مقررات دارند.

2. شرکت شرایط و ضوابط را دقیقاً مطابق با قوانین پشتیبان تهیه شده در مقاله قبلی که در محل های اجاره آن ذکر شده است نشان خواهد داد و آنها را در دفترچه های ارائه شده توسط شرکت ، لیست ارزش ، سایت و غیره ارسال می کند. معادل آن برای هرگونه تغییر در قوانین پشتیبان اعمال می شود.

3. شرکت ممکن است این شرایط و ضوابط را دقیقاً مطابق دستورالعملهای کمکی در ماده 1 بطور ناگهانی تغییر دهد. در حال حاضر ، شرکت تغییراتی را که در مقاله قبلی ذکر شده است ، نشان می دهد.

ماده 41 قانون حاکم

همه تفاهم ها ، اجاره ها و اعمال همزمان با اجاره نامه های ساخته شده تحت این شرایط و ضوابط طبق قانون ژاپن ارائه و رمزگشایی می شوند.

ماده 42 توافق دادگاه صالح

در صورت بروز هرگونه سؤال با توجه به حقوق و تعهدات تحت این شرایط و ضوابط ، دادگاه مجهز دادگاه خلاصه ای خواهد بود که دارای محلی منطقه ای بر سر دفتر اصلی ، شعبه اداری یا هر کاری از شرکت شرکت است و نسبت به مبلغ ادعا شده کم توجهی می کند. .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی