کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

رنت کاران در دنیا

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

شروط و شرایط عمومی ششم MXXO

احکام

اول: منظور از این قرارداد این است که LEESSOR با پرداخت قیمت اجاره تعیین شده در جلوی این قرارداد ، استفاده شخصی و موقت از وسیله نقلیه مندرج در جلوی این قرارداد را به LESSEE اعطا می کند.

SECOND: LEESSOR LESSEE را که نام او در جلوی این قرارداد نشان داده شده است ، اجاره وسیله نقلیه این قرارداد را که در شرایط عادی مکانیکی و بدنه ثبت شده در موجودی مربوطه است ، اجاره می دهد با متر مسافت پیموده شده و در شرایط عادی استفاده ، با لوازم جانبی کامل آن ، طرفین توافق دارند که وسیله نقلیه اجاره ای صرفاً و منحصراً برای حمل و نقل THE LESSEE و همراهان آن استفاده شود و ممکن است فقط توسط THE LESSEE یا توسط راننده یا راننده هایی که وی تعیین و مجاز می کند ، اداره شود. سخنرانی که در جلوی قرارداد ذکر شده است ، LANDING موظف است مانع از استفاده شخص دیگری از وسیله نقلیه اجاره ای شود. به همین ترتیب ، لس به جز نقص های پنهان ، رضایت خود را از وسیله نقلیه مرجع دریافت می کند و متعهد می شود که در پایان فسخ قرارداد و قیمت های بازار ، لوازم جانبی مفقود شده یا قطعات وسیله نقلیه ای را که وی دریافت می کند ، به سخنرانی بپردازد. زمان تحویل همان

سوم: مدت اجباری این اجاره در قسمت جلوی آن مشخص شده است و هرگز توسط هیچ یک از طرفین ، بدون خواست طرفین ، در یک اجاره نامه جدید تمدید نخواهد شد.

چهارم: خصوصیات ، شرایط ، قطعات یدکی و اسناد عمومی وسیله نقلیه ای که LESSOR در این عمل به LESSEE تحویل می دهد ، در موجودی تفصیلی جلوی این قرارداد که جزء لاینفک این سند است ، شرح داده شده است.

پنجم: لیسانس اجاره نامه خودرو را همانطور که ​​در جلوی آن مقرر شده است ، از طریق کارت بانک یا هر نوع پرداخت دیگری که توسط لسرسور پذیرفته شده است ، در مکانی که قرارداد منعقد کرده است ، پرداخت می کند. قیمت کل اجاره نامه با در نظر گرفتن هزینه اجاره روزانه یا مسافت پیموده شده ، طبق آنچه توسط طرفین در جلوی قرارداد به توافق رسیده اند محاسبه می شود و به موجب آن ، از لحظه امضای این قرارداد ایجاد می شود. LEESSE ، از این لحظه ، در اختیار داشتن کامل وسیله نقلیه است و تا روزی که وی آن را دریافت می کند ، در عوض ، رضایت خود را ، سخنران است.



ششم: لسسه موافقت می کند وسیله نقلیه اجاره ای را تنها با سایش و پارگی استفاده طبیعی و متوسط ​​، دقیقاً در تاریخ و زمان توافق شده ، به آدرس سخنرانی که در آن بازده توافق شده است ، برگردانده ، همانطور که در آن توافق شده است. مخالف این قرارداد است. به گونه ای که وسیله نقلیه به دلیل استفاده در شرایط عادی دچار خراب شدن بیشتر نشود. اگر وسیله نقلیه در جایی که در این قرارداد ذکر شده است ، LESSEE بازگردانده نشود ، مجوز سخنران را دریافت کرده و در هر صورت ، مبلغ اجاره نامه را مطابق با مدت زمان لازم برای انتقال آن می پردازد. وسیله نقلیه به آدرس THE LESSOR که در آن وسیله نقلیه تحویل داده شده است ، به علاوه هزینه های قابل اثبات ناشی از انتقال مذکور ، در هر صورت ، نرخ از پیش تعیین شده در جلوی این قرارداد اعمال می شود.

SEVENTH: در صورتی که سخنران مجبور به انجام هرگونه اقدام قانونی ، برای پرداخت سود مزایایی که از طرف LESSEE شده است ، یا به دست آوردن بازپرداخت وسیله نقلیه را از نظر قانونی مناسب بدست آورند ، خود استاد می تواند تصمیم بگیرد که مراحل را دنبال کند مندرج در مواد 443 ، بخش چهارم ، 449 ، 451 و 452 قانون آیین دادرسی مدنی برای مکزیکو سیتی و همخوان در شهرهای مختلف و ایالت های مکزیک ، به منظور دستیابی به روش اجرایی ، پرداخت مزایای ذکر شده در بالا و یا بازگرداندن وسیله نقلیه یا با روال مربوطه علیه LESSEE ، در دادرسی کیفری ، در صورت نگهداری یا دفع نامناسب وسیله نقلیه اجاره ای.

هشتم: لسیسه برای تضمین اجرای وفادار و دقیق هر یک از تعهدات خود ، به مبلغی که در جلوی این قرارداد ذکر شده است ، به دفاتر سخنران تحویل می دهد. سخنران رسید سپرده مذکور را صادر می کند که حداقل نام یا نام تجاری آن ، تاریخ ، میزان واریز ، نام و امضاء شخص دریافت کننده آن را صادر می کند و به عنوان اثبات خدمت می کند ، به طوری که پس از اتمام آن اجاره مربوطه ، این سپرده در صورت وجود بازپرداخت یا به عنوان پرداخت مانده استفاده می شود. LEESSEE صریحاً به سخنران اجازه می دهد که قبل از این واریز تمام یا بخشی از واریز را داشته باشد

  • rente kish

رنت کاران در دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی