کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

کرایه ماشین در کیش

بلاگ در مورد شرکت های اجاره ماشین تو کیش

اجاره ماشین تو کیش با بهترین قیمت

بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

اجاره ماشین کیش

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۷ ب.ظ

اجاره ماشین کیش

ماده 15 مسئولیت های مدیریتی

اجاره دهنده یا راننده با در نظر گرفتن یک ناظر شایسته در کار و نگهداری وسایل نقلیه اجاره در مدت زمان انتقال از انتقال تا ورود خودروی اجاره ای به شرکت ، وظایف خود را با در نظر گرفتن یک ناظر شایسته مشاهده خواهد کرد. استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای ").

ماده شانزدهم بازرسی و نگهداری روزانه

در زمان استفاده از وسایل نقلیه اجاره ، اجاره دهنده یا راننده باید روز به روز مهم تحقیق و نگهداری از وسیله نقلیه اجاره را قبل از استفاده طبق ماده 47.2 قانون حمل و نقل جاده ای جاده (بازرسی روزانه و تعمیر و نگهداری) هدایت کنند.

ماده 17 اعمال ممنوع

راننده یا راننده در طول زمان استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای از هرگونه تظاهرات همراه خودداری می کنند.

(1) استفاده از وسایل نقلیه اجاره ای برای تجارت حمل و نقل با استفاده از خودرو یا اهداف مقایسه ای در آن بدون دستیابی به رضایت شرکت یا مجوز طبق قانون حمل و نقل جاده ای.

(2) استفاده از وسیله نقلیه اجاره ای برای اهداف دیگری غیر از موارد از پیش تعیین شده ، یا اجازه دادن به شخص دیگری به غیر از راننده تعیین شده در اظهارنامه اجاره وسیله تحت ماده 8.3 یا شخصی که شرکت تصدیق کند وسیله نقلیه اجاره را اداره می کند.

(3) به زیر و بم آوردن وسیله نقلیه اجاره ای و یا ذخیره آن برای امنیت و یا هر گونه تظاهرات دیگر که باعث نقض حقوق صاحب شرکت می شود.

(4) به غلط تر یا تغییر شماره پلاک ثبت نام خودرو یا پلاک شماره پلاک اجاره اتومبیل یا تغییر نوع اول خودرو اجاره ای با بازسازی ، تعمیرات اساسی و موارد دیگر اجاره اتومبیل.

(5) استفاده از وسایل نقلیه اجاره ای برای هر نوع آزمایش یا رقابت ، یا برای بکسل یا فشار دادن وسایل نقلیه دیگر بدون گرفتن رضایت شرکت.

(6) استفاده از وسایل نقلیه اجاره ای که به قوانین و دستورالعملها یا در برابر درخواست باز و معیارهای احترام تجاوز می کند.

(7) خرید محافظت از صدمه برای وسیله نقلیه اجاره ای بدون کسب رضایت شرکت.

برای اجاره ماشین کیش با ما در تلگرام در ارتباط باشید

(8) برای بیرون آوردن وسیله نقلیه اجاره ای از ژاپن.

(9) در هر صورت تظاهرات نقض شرایط اجاره ماده 8.1.

2- شرکت ممکن است در مواردی که هر یک از مقررات مواد 17 ، 18 یا 25 ماده مادی باشد ، از تکنیک های مشروع شروع کند و نقض قوانین جزایی وجود دارد.

ماده 18 اقدامات در مورد پارکینگ غیرقانونی و غیره

rent car kish

به شرطی که راننده یا راننده خودروی اجاره ای را که در هنگام استفاده از وسایل نقلیه اجاره به قانون ترافیک نقض شده است ، رها کنید ، راننده یا راننده با حضور در چنین محل هایی در ستاد پلیس حاضر می شوند و سریع پرداخت می کنند. تخلف از تخلف غیرقانونی ، درست به عنوان اتهامات حمل و نقل ، انبار ، گرفتن و دیگران در مورد چنین ترک غیرقانونی.

2. در این شرایط که پلیس از اجاره اجاره خودرو یا اجاره راننده یا راننده خبر می دهد ، این شرکت با راننده یا راننده تماس خواهد گرفت و به راننده یا راننده آموزش می دهد تا حرکت کند یا وسیله نقلیه اجاره را سریع و بیشتر جمع کند. برای حضور در دفتر مرکزی پلیس در پایان مدت زمان اجاره یا در زمان خاصی که شرکت برای اوج گرفتن روش قانونی لازم تدریس کرده است ، حضور پیدا کنید و اجاره دهنده یا راننده نیز طی می شوند. در صورتی که پلیس وسیله نقلیه اجاره ای را بکشد ، این شرکت ممکن است خود را با احتیاط وسایل نقلیه اجاره ای از پلیس جمع کند.

3. متعاقباً با ارائه دستورالعمل به راننده یا راننده طبق ماده 18.2 ، شرکت با بررسی اعلامیه جرایم خرد کوچک ، اعلامیه اقساطی ، دریافت مجازات ، وضعیت فنی روش مورد نیاز را با دقت در نظر می گیرد. موارد دیگر. ، و اگر روش کار لازم به پایان نرسد ، شرکت تا زمانی که استراتژی به اتمام برسد ، دستورالعمل ها را طبق ماده 18.2 به اجاره دهنده یا راننده می دهد. علاوه بر این ، شرکت از راننده یا راننده خواسته است که بایگانی خاصی را امضا کند (از این رو به "نامه تأیید" یاد می شود) به گونه ای که اجاره دهنده یا راننده قبول کنند که اجاره اتومبیل اجاره را به طور غیرقانونی رها کرده است ، که اجاره دهنده یا راننده در جواب می دهد. دفتر مرکزی پلیس و اینکه اجاره دهنده یا راننده مطابق با قوانین و دستورالعمل های مربوط عمل خواهند کرد و اجاره دهنده یا راننده نیز به همین روش پیش می روند.

4- به شرطی که شرکت از اهمیت حیاتی برخوردار باشد ، شرکت می تواند در جستجوی وظیفه اجاره دهنده یا راننده در مورد ترک غیرقانونی ، به پلیس کمک کند ، این حرکت را مانند ارسال به سوابق پلیس حاوی اطلاعات فردی ، جدا از امور اجتماعی انجام می دهد. شماره امنیت و مالیات (از این پس به عنوان "شماره منفرد" ، مثلاً نامه تصدیق یا تأیید وسیله نقلیه اجاره ای اشاره شده است. شرکت ممکن است به همین ترتیب تخمین های قانونی قانونی را نیز در نظر بگیرد ، مثلاً ارسال سوابق کمیسیون امنیت عمومی که حاوی اطلاعات فردی است ، از جمله ، هنوز نه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی